Degruz
 

Ремонт задніх супортів з електронним гальмом стоянки: особливості та нюанси



Електронне гальмо стоянки забезпечує якісну й чітку зупинку транспортного засобу, але вимагає до себе особливої ​​уваги. У таких умовах ремонт задніх супортів має низку особливостей порівняно з традиційними механізмами. Якщо їх не знати, велика ймовірність припуститися помилки.

Особливості ремонтних робіт



У процесі роботи обов'язково потрібно використовувати діагностичне обладнання. Спочатку слід перевести електронне гальмо стоянки в сервісний режим через сканер OBD2. Інакше є ризики пошкодження електромотора примусового викручування поршня.

Серед інших особливостей ремонтних робіт:

  1. Спеціальна процедура втягування поршня. Потрібне точне обертання з одночасним натисканням. Для цього знадобиться спеціальний інструмент із тріскачкою.
  2. Обережність із датчиком зносу. Важливо не пошкодити їх у процесі заміни колодок. Якщо нові деталі несумісні, блок керування видаватиме постійні помилки.
  3. Збереження чистоти електродвигуна. Важливо, щоб усередину не потрапляли пил та бруд. У процесі аналізу необхідно прикривати моторний відсік.
  4. Прокачування системи. Активація насоса здійснюється за допомогою діагностичного обладнання. Це дозволяє повністю усунути повітря із системи.
  5. Калібрування нових колодок. Налаштування потрібне, щоб електронний блок зафіксував нове положення механізмів та правильно розраховував зусилля.


Після завершення збирання потрібно протестувати основне гальмування. Звернувшись до фахівців, можна також отримати від них рекомендації щодо подальшої експлуатації: https://oiler.pro/ua-ru/sto/restavracija-tormoznyh-supportov/. Працівники оцінять гальмо стоянки в різних умовах — наприклад, на ухилі, після кількох циклів активації.

Рекомендації з обслуговування та ремонту



Перш за все слід дотримуватись рекомендацій виробника. Ніколи не намагайтеся силою вдавлювати поршень без переведення системи в сервісний режим — це гарантовано призведе до поломки дорогого електромотора.

Коли ремонт буде завершено, перевірте функціональність авто на тест-драйві в безпечних умовах. Особливу увагу приділяйте стану проводки та роз'ємів — корозія контактів часто стає причиною збоїв у роботі електронного гальма.

Щоб не доводити справу до ремонту, потрібно постійно стежити за станом системи. Зокрема, забезпечувати чистку напрямних, заміну мастила, перевіряти роботу колодок. За появи перших ознак несправностей (пригальмовування, помилки на панелі, нечітка робота гальма стоянки) слід відразу проводити діагностику.